یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

دوره آموزش ماساژ ورزشی در شیراز برگزار می شود

آموزش استان فارس

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس از برگزاری دوره آموزشی ماساژ ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی استان فارس در شیراز خبر داد.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس از برگزاری دوره آموزشی ماساژ ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی استان فارس در شیراز خبر داد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی فارس، گفت: دوره اصلی آموزش ماساژ ورزشی با مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در شیراز برگزار می شود.

دکتر یونس محمدزاده با اشاره به دریافت مجوز جهت برگزاری این دوره آمورشی از فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، افزود: این دوره آموزشی از تاریخ ۹ الی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ در شیراز و زیر نظر فدراسیون برگزار می شود.

وی تصریح کرد:اولویت داوطلبان شرکت در این دوره آموزشی با فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی و یا یکی از رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی می باشد و در غیر این صورت می بایست در دوره پیش نیاز که در تاریخ های ۶و۷ اردیبهشت برگزار می شود شرکت نمایند.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس با بیان اینکه ظرفیت پذیرش داوطلب در این دوره محدود می باشد، خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی هرچه سریعتر از طریق سایت هیات پزشکی ورزشی استان فارس به آدرس www.smafars.ir یا به صورت حضوری در هیات پزشکی ورزشی استان فارس به آدرس شیراز- بلوار هفت تنان نبش کوچه ۲۰ اقدام به ثبت نام نمایند.

محمدزاده با اشاره به اینکه تنها مرجع آموزش و ارائه مدرک ماساژ ورزشی، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه آن در مراکز استان ها می باشد، اظهارداشت: در پایان به شرکت کنندگانی که نمره قبولی را در آزمون دوره کسب کنند گواهینامه مربوطه اعطا می گردد.


 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.