دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

با هدف ارتقاء سلامت مادر و کودک از طریق ورزش برگزار می شود؛

نشست همفکری و هماهنگی برای اجرای طرح ماما- مربی

لاله حاکمی

نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی از برگزاری یک نشست هماهنگی بین بخشی جهت فراهم کردن طرح ماما- مربی این فدراسیون در روز چهارشنبه سی ام فروردین ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر لاله حاکمی گفت: به دنبال اجرای آزمایشی طرح ماما- مربی از طرف هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی، قصد داریم این طرح را در سراسر کشور اجرا کنیم، طبیعی است که برای اجرای این مهم به یک سری هماهنگی های بین بخشی نیاز داریم.

وی افزود: این طرح با توجه به اهمیت فعالیت جسمانی اصولی مادران باردار، پس از زایمان و کمتر شدن خطرات و عوارض بارداری از طریق ورزش اجرا می شود، بنا براین هدف ما مبارزه با فقر حرکتی در بانوان باردار و پس از زایمان آنها و در مجموع ارتقاء سلامت مادر و کودک از طریق ورزش است.

 دکتر حاکمی گفت: از این رو برای این طرح از دکتر فرحناز ترکستانی رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نماینده سازمان نظام پزشکی دعوت به عمل آمده تا طی نشستی که با مسئولان کمیته های ذیربط فدراسیون و همچنین مسئولان هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی برگزار می شود، همفکری و هماهنگی لازم برای اجرای این طرح صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.