دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

دکتر هادی و تشریح عملکرد سال 95

درمان بیش از 900 ورزشکار آسیب دیده در آذربایجان شرقی

علیرضا هادی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان در پایان سال 95 را 154 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

به گزارش دفتر آذربایجان شرقی پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علیرضا هادی در تشریح عملکرد سال گذشته این هیات افزود: آمار فوق رشد قابل توجهی نسبت به سال 94 را نشان می دهد.

وی در خصوص فعالیت کلینیک فیزیو تراپی هیات، افزود: با توجه به اینکه کلینیک ما به تجهیزات مدرن مجهز است و ورزشکاران می توانند مدت 40 جلسه به صورت رایگان از خدمات فیزیوتراپی بهره مند شوند در سال 95  تعداد 285 نفر خدمات ما را در این بخش دریافت کردند.

 دکتر هادی  با بیان اینکه  در سال گذشته سه رویداد بین المللی و 367 مسلبقه ورزشی در سطح استان توسط این هیات پوشش پزشکی داده شده است، گفت:در این مدت 135 جلسه مشاوره تغذیه و 263 مورد مشاوره روانشناسی ارائه دادیم. همچنین تعداد 795 نفر را طی 16 دوره آموزشی تحت خدمات آموزشی قرار دادیم

وی با بیان اینکه 936 ورزشکار آسیب دیده روند درمان خود را از طریق  هیات پزشکی ورزشی دنبال کردند، خاطر نشان کرد: در بحث بازرسی از باشگاه ها 730 مورد از باشگاه های سطح استان بازرسی شد که حاصل آن اخطار به 170  و پلمپ 28 باشگاه بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.