شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

در همایش "سهم من در امنیت و آرامش" انجام شد؛

تقدیر لاریجانی و سردار اشتری از دکتر گل فشان

محمد گل فشان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در حاشیه همایش" سهم من در امنیت و آرامش" مورد تقدیر مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری قرار گرفت.

به گزارش دفتر قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم ، این  همایش در حالی با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت و همچنین سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد که در بخشی از مراسم از خدمات دکتر محمد گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به جهت تحقق امنیت پایدار در شهر قم تقدیر شد.
این همایش باهدف گفتمان سازی برای سهم پذیری دستگاه‌ها در برقراری امنیت، اجتماعی کردن کنترل فضای جرم، توسعه سامانه‌های امنیت هوشمند، تبیین نظام واره جرائم و آسیب‌های اجتماعی و به‌کارگیری استعدادهای مردم‌ نهاد امروز با حضور شخصیتهای ملی و استانی در سالن همایشهای شهرداری قم برگزار شد.

 روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی به نمایندگی از تمامی مدیران و همکاران ستادی و استانی این موفقیت را به جناب آقای دکتر گل فشان- که سرمنشا خدمات ارزنده ای در هیات پزشکی ورزشی استان قم نیز هستند- تبریک می گوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.