شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

دکتر بارانی عملکرد هیات پزشکی اصفهان راتشریح کرد ؛

از درمان بیش از یک هزار ورزشکار اسیب دیده تا پوشش 3300 مسابقه ورزشی

دکتر بارانی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان عملکرد سال ۹۵ این هیات را قابل تقدیر خواند و گفت: در تمامی حوزه ها توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنیم و در برخی حوزه ها رکورد تازه ای ثبت کردیم.

 به گزارش دفتر اصفهان  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا بارانیضمن تقدیر از زحمات پرسنل هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات در سال گذشته را 260 هزار و 959 نفر اعلام کرد که نسبت به سال پیش از آن رشد ۱۰ درصدی را نشان می دهد. او  گفت: این ارتقاء نتیجه معرفی کارآمد خدمات هیات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش استان است.

 رئیس هیات پزشکی اصفهان تعداد ورزشکاران آسیب دیده که در سال ۱۳۹۵از خدمات هیات بهره مند شده اند را ۱۰۶۳ نفر برشمرد که بیش از70 درصد این تعداد مربوط به آقایان و نزدیک به30 درصد این آمار به بانوان اختصاص دارد.

رئیس هیات پزشکی اصفهان با اشاره به فعالیت کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی اصفهان و ارائه خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی این کلینیک، گفت:تعدادخدمات فیزیوتراپی سال۹۵ این هیات ۱۲۹۷۹ جلسه است که  حجم وسیع کار در این کلینیک را نشان می دهد.

وی افزود: از خدمات دیگر کلینیک هیات پزشکی اصفهان جلسات مشاوره تغذیه و مشاوره های روانشناسی است که با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآمد استان از نقاط قوت هیات پزشکی اصفهان است.

 دکتر بارانی تعدادجلسه های مشاوره برگزار شده در سال گذشته را ۱۵۴ جلسه و تعداد جلسه مشاوره تغذیه را۳۳۴جلسه اعلام کرد.

 دکتر بارانی در ادامه این مصاحبه یکی از رسالت های اصلی هیات پزشکی ورزشی را پوشش پزشکی مسابقات خواند و با توجه به برگزاری مسابقات متعدد در این استان حجم کار کمیته مسابقات را قابل تامل دانست و تعداد مسابقات ورزشی که در سال۹۵ تحت پوشش پزشکی این کمیته قرار گرفتند را3 هزار و 348 مسابقه اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.