دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

دکتر ثابتی اعلام کرد؛

افزایش ۶۰ هزار نفری ساماندهی ورزشکاران در استان تهران

دکتر ثابتی

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان تهران با تقدیر از فعالیت های اثرگذار کمیته خدمات درمانی و ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، از رشد بیش از ۶۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان دهی شده استان تهران خبر داد.

دکتر خشایار ثابتی در گفتگو با روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، تعداد کل ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی سال ۹۵ استان تهران را ۴۴۸ هزار و ۱۹۱ نفر اعلام کرد و همچنین به خدمات بهینه این کمیته در خصوص رسیدگی سریع به امور ورزشکاران آسیب دیده اشاره نمود.

وی در ادامه فعالیت های چشمگیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی را در سالهای اخیر خصوصاً سال ۹۵ بر شمرد که شامل دوره های آموزشی ویژه ناظرین هیأت و بازرسین اماکن ورزشی استان تهران، تشکیل جلساتی در خصوص هماهنگی بازرسین جهت جلوگیری از هر گونه تخلف احتمالی بازرسین، بازرسی دقیق از باشگاه ها در خصوص بیمه ورزشی ورزشکاران، جلوگیری از توصیه و فروش داروها و مکمل هایغیر مجاز در محیط ورزش و نظارت بر بهداشت عمومی اماکن ورزشی است.

دکتر ثابتی متذکر شد که تعداد کل بازرسی های انجام شده در سال ۹۵ از اماکن ورزشی استان تهران، ۵ هزار و ۸۴۳ مورد بوده و افزود: کمیته پوشش پزشکی مسابقات این هیأت نیز با بکارگیری نیروهای حاذق، اقدام به ارائه خدمات به هنگام و مطلوب به هیأت های ورزشی استان تهران نمود.

به گفته وی، کمیته آموزش استان تهران با برگزاری ۲۱ دوره آموزشی که برخی از آنها با همکاری سایر کمیته های این هیأت از جمله کمیته تغذیه، کمیته نظارت و کمیته روانشناسی بود، در جهت ارتقاء سطح علمی مربیان و ورزشکاران اقدام کرد و دو دوره آموزشی ماساژ ورزشی را در سال ۹۵ با موفقیت برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.