سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

معاون اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد؛

رشد 12 درصدی ساماندهی ورزشکاران در استان فارس

نشست هم اندیشی روسای فارس

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه پزشکی ورزشی فارس، آشنایی جامعه ورزش با خدمات پزشکی ورزشی را مهمترین بخش اطلاع رسانی در این حوزه عنوان کرد.

به گزارش  دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سیداسلام موسوی  درنشست هم اندیشی با روسای ادارات ورزش و جوانان فارسضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در یک سال گذشته از طرف هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی بیشتر با خدمات و جایگاه مهم پزشکی ورزشی است که پیگیری سلامت جامعه ورزش است، همه ما مخصوصا مسئولین موظفیم تا در راستای سلامت جامعه تمام تلاش خود را داشته باشیم.
موسوی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی نقش مهم و اساسی در حوزه سلامت ورزشکاران دارد، اظهارداشت: درگذشته آنچنان که می بایست خدمات قابل توجه ای به جامعه ورزش ارائه نشد و در این خصوص با تصمیم گیری هایی که صورت گرفت بر آن شدیم تا با استقرار تیم جدید و کارآمد تحولی در هیات پزشکی ورزشی استان ایجاد کنیم که الحمدالله امروز پس از گذشت یکسال از فعالیت های تیم جدید شاهد شکوفایی و بالندگی در پزشکی ورزشی استان نیز هستیم.
وی به فعالیت های چشمگیر صورت گرفته در یکسال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: در خصوص ورزشکاران سازمان یافته در سال ۹۵ با یک پیشرفت  ۱۲ درصدی روبه رو بودیم که جای قدردانی دارد از روسای ادارات و هیات پزشکی ورزشی استان که در این زمینه تلاش های بسزایی داشته اند.
معاون ورزش و جوانان استان با درخواست از روسای ادارات شهرستان ها و هیات پزشکی ورزشی استان برای تلاش بیشتر برای ارائه خدمات خوب و شایسته در سال ۹۶ به جامعه ورزش، گفت : بحث ورزشکاران سازمان یافته بسیار برای ما مهم و قابل اهمیت است که عزیزان می توانند با تعامل با ادارات آموزش و پرورش، شهرداری ها و دانشگاه ها پیشرفت بیشتری در این زمینه ایجاد کنند که یکی از شاخص های ارزیابی استان ها همین ورزشکاران سازمان یافته است.
سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم در این دیدار   با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهمی که در چندماه گذشته در حوزه پزشکی ورزشی استان روی داده است و مدیرکل ورزش فارس و رئیس فدراسیون برآن اتفاق نظر داشتند تغییر رویکرد مجموعه پزشکی ورزشی در استان بوده است، اظهارداشت: این تغییر رویکرد در جهت تحقق شعاری بود که سرلوحه کار هیات پزشکی ورزشی فارس قرار گرفت با این عنوان که هیات پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و حامی سلامت همگانی در سطح استان فارس است.
وی با بیان اینکه هرآنچه را که هیات پزشکی ورزشی در توان دارد می بایست در راستای سلامت جامعه ورز به کارگیرد، تصریح کرد: به یاری خداوند این امر محقق شده است و هیات پزشکی ورزشی استان توانسته با بکارگیری بهترین اساتید و افراد باتجربه و نامی در سطح استان و کشور، بهترین و کارآمدترین خدمات پزشکی ورزشی را به جامعه ورزش استان ارائه نماید.
در این نشست تعدادی از روسای ادارات سوالاتی را در خصوص ارائه بهتر خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش و ورزشکاران مطرح نمودند که سرپرست هیات و مسئولین کمیته ها راهکارهای مربوط به آن را بیان نمودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.