دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

تشریح برنامه های سال جاری هیات پزشکی ورزشی لرستان

جلسه اعضای هیات

در نخستین نشست هماهنگی سال جاری هیات پزشکی ورزشی استان لرستان دکتر محمود امرائی رئیس این هیات با ابراز خرسندی از افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در سال۹۵، برنامه های هیات لرستان را در سال جدید بیان کرد.

به گزارش دفتر لرستان، پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر  امرائی در این نشست برنامه های هیات را در سال جدید را بر برگزاری همایش و کلاس های آموزشی، نظارت بر  سلامت باشگاه ها و پوشش پزشکی ورزشی هرچه بهتر مسابقات و استفاده از نیروهای انسانی مجرب و کارآمد برای برگزاری و پوشش مسابقات، بیان کرد.

در این جلسه هماهنگی های لازم جهت برگزاری کلاس آموزشی با موضوع افسردگی و نقش و اهمیت ورزش همگانی و پیاده روی در نشاط و سلامتی و همچنین پیاده روی عمومی که قرار است در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت  با همکاری هیات پزشکی ورزشی لرستان و اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش همگانی برگزار شوند، صورت گرفت.

در این جلسه مصوب شد که بازدید از هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها به منظور نظارت بر عملکرد و آمار بیمه شدگان شهرستان ها و بررسی مسائل مالی آن ها به صورت فصلی انجام شود.

ضمن اینکه مصوب شد  مسئول کمیته روانشناسی هیات هماهنگی لازم جهت برگزاری همایش روانشناسی ورزشی و نقش ورزش در پیشگیری و درمان افسردگی بعد از ماه مبارک رمضان  را انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.