سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در بازدید از اماکن ورزشی:

با متخلفان به شدت برخورد می کنیم

رسول منعم

معاونان اداره کل ورزش وجوانان ،حراست و دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان همدان در این بازدید رسول منعم را همراهی کردند.

به گزارش دفترهمدان  پایگاه خبری تحلیلی  پزشکی ورزشی ایران، رسول منعم ، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معاونانش و علی رشیدی دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان همدان با حضور در مجموعه تختی و چند باشگاه خصوصی سطح شهر ، از نزدیک از سالنها و اماکن ورزشی بازدید کرد.

 در حاشیه این بازدیدها منعم تصریح کرد : باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند و در رابطه مستقیم با سلامت جسمی مردم و همانگونه که حامی باشگاههای ورزشی سالم هستیم با باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در اداره کل تشکیل شده است تا بازرسی از باشگاهها با دقت و قدرت بیشتر و نظارت همه جانبه انجام یافته و با متخلفان برخورد شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ما باید استانداردهای باشگاه های ورزشی را برای مردم تبیین کنیم  و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند خودشان بهترین باشگاه را انتخاب می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.