یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

/چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی- باکو/(۱۳)

رضایت دونده ها از خدمات پزشکی ورزشی

کلینیک باکو

نشست هماهنگی پوشش پزشکی رقابت های دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ساعاتی پیش با حضور پریسا بهزادی ، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی و دکتر رضا سعیدی سرپرست کلینیک پزشکی ورزشی در باکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در ادامه کار فشرده و منظم کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی مستقر در دهکده چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، ساعاتی قبل در خصوص پوشش پزشکی رقابت های دوومیدانی هماهنگی های لازم انجام شد تا در این رقابت ها به بهترین شکل ممکن، کادر پزشکی ایران در کنار ملی پوشان دوومیدانی باشند.

 این نشست هماهنگی در شرایطی برگزار شد که در روزهای گذشته مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی به پاس قدردانی از حمایت های بی شائبه فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون در جهت آماده سازی تیم های ملی،  قدردانی و تشکر ویژه به عمل آورد.

 در پیام قدردانی کیهانی آمده است: در زمینه آماده سازی تیم ملی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی و تیم ملی نوجوانان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا، فدراسیون پزشکی ورزشی با تمام توان در بخش های مختلف، یاری رسان کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی بوده که قطع به یقین در موفقیت ملی پوشان موثر و نقش آفرین نیز خواهد بود. به همین منظور فدراسیون دو و میدانی سپاس و امتنان خود را از زحمات پرسنل خدوم فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می دارد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.