یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

در بیانیه ای و به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت؛

تبریک فدراسیون پزشکی ورزشی به ملت ایران و دکتر روحانی

حسن روحانی

فدراسیون پزشکی ورزشی در بیانیه ای از حضور گسترده مردم در حماسه بزرگ 29اردیبهشت قدردانی کرد و ضمن تبریک این حضور حماسی به عموم اقشار جامعه برای رئیس جمهور منتخب آرزوی توفیق روز افزون کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی که همواره در صحنه های سرنوشت ساز این آب و خاک حضور پررنگ و حماسی داشته، این بار نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشکوه تر از همیشه پای صندوق های رای حضور یافت تا جلوه دیگری از مردمسالاری دینی را به نمایش بگذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی گمان جامعه ورزشی کشور و خانواده فرهیخته سلامت، همچون گذشته نقش موثر خود را در خلق این حماسه به خوبی ایفا کرده و دوشادوش دیگر اقشار جامعه افق روشنی را برای کشورمان ترسیم کردند.

فدراسیون پزشکی ورزشی در خاتمه یادآور شده است: خانواده پزشکی ورزشی کشور اعم از مدیران و کارکنان ستادی و استانی اعتماد دوباره ملت بزرگ ایران به دولت تدبیر و امید بویژه شخص جناب آقای دکتر روحانی را تبریک گفته و امیدوار است  این دولت در چهارسال دوم نیز همچنان با عزت، سربلند و با تعقل و تدبیر سکان مدیریت اجرایی کشور را عهده دار باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.