یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

استقبال ورزشکاران از مرکز تغذیه هیات پزشکی ورزشی قم

محمد حضوری

مسئول کمیته تغذیه هیات پزشکی ورزشی استان قم با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی حلقه واسطی بین حوزه سلامت و ورزش قهرمانی است ، گفت: در سطح استان جای خالی مرکز تخصصی تغذیه احساس می شد، که این امر توسط هیات محقق شد و حال با استقبال بی سابقه ورزشکاران همراه است.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه اطلاع رسانی خبری - تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر محمد حضوری افزود:بسیاری از آسیب‌هایی که در بخش فعالیت‌های بدنی در جامعه می‌بینیم، ناشی از ناآگاهی نسبت به نحوه استفاده از مکمل های ورزشی است. در حالی که گفته می شد درصد بالایی از ورزشکاران از حضور متخصصان تغذیه بی اطلاع اند و به آنها دسترسی ندارند خوشحالیم که این مشکل در استان قم با آغاز به کار مرکز تغذیه هیات پزشکی ورزشی مرتفع شد.

مسئول کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تجویز نسخه و کمک به درمان بیماری‌های ورزشی، آنالیز وضعیت بدنی و توصیه‌های مربوطه برای تغذیه ورزشکاران نیز در دستور کار است.

وی در ادامه افزود: عموم مردم می‌توانند از خدمات این کلینیک استفاده کنند. همچنین ورزشکارانی که دارای بیمه کارت  خدمات درمانی پزشکی ورزشی هستند با تخفیف ۵۰ درصد می توانند از خدمات این کلینیک بهره بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.