سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

در دیدار دکتر نوروزی با مدیرکل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان مطرح شد؛

تبیین راهکارهای جدید برای توسعه مناسبات بین المللی پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ

مدیرکل روابط بین الملل

در راستای توسعه روابط بین الملل در حوزه پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ دکتر غلامرضا نوروزی با مدیر کل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی صورت پذیرفت دکتر نوروزی ضمن ارایه گزارشی از مناسبات بین المللی این فدراسیون و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، در خصوص توسعه این مناسبات با ماندانا رسولی بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار دکتر نوروزی با تاکید براین نکته که فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تعاملات گسترده ای با نهادهای بین المللی همچون سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ، آزمایشگاههای بین المللی فعال در حوزه مبارزه با دوپینگ، کمیسیون پزشکی کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون های بین المللی و فدراسیونهای جهانی و آسیایی پزشکی ورزشی دارد، نقش وزارت ورزش و جوانان را در حمایت از این مناسبات بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

مدیرکل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن مناسب ارزیابی کردن مراودات بین المللی فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ بر آمادگی اداره کل مطبوع خود برای کمک هرچه بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.