چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۹

در گردهمایی بازرسان ستاد نظارت بر اماکن ورزشی بوشهر تاکید شد؛

لزوم برخورد قانونی و جدی با تهدید کنندگان سلامت مردم در باشگاه ها

گردهمایی یکروزه بازرسین ستاد

گردهمایی یک روزه بازرسین ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان بوشهر با حضور موسی کشتکار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.

به گزارش دفتر بوشهر، پایگاه خبری و تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این گردهمایی دکتر وحدت با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط بازرسان ، گفت:با توجه به گستردگی کار  و افزایش باشگاه‌هایی فاقد مجوز بازرسین ستاد نظارت استان باید به طور جد،و به صورت محسوس و نامحسوس انجام وظیفه کنند و در صورت مشاهده تخلف طی گزارش مکتوب و ارسال، به هیات پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قانونی برخورد با باشگاه های متخلف را آغاز کنند.

دکتر وحدت گفت: باید توجه خاصی به بهداشت عمومی اماکن ورزشی و باشگاه‌ها شود، رعایت اصول بهداشت باعث جلوگیری از امراض بدنی و پاکی محیط ورزشی خواهد شد.همچنین با کسانی که در باشگاه‌ها بصورت علنی یا به عناوین مختلف (دکتر با روپوش، بدنساز ویا... ا.) داورهای مکمل و بدون مجوز را ارائه می‌دهند، نیز باید برخورد قاطع شود. 

همچنین موسی کشتکار معاون فرهنگی ورزشی استان گفت: باید هیات های ورزشی بیشترمورد توجه قرار داده شوند  و از همین امسال در ادامه کار بازرسین طرح نظارتی ستادی نیز، در این امور همکاری خوبی خواهد داشت. بعضا مشاهده می شود که در بعضی باشگاه‌ها که زیر نظر هیات‌ها فعالیت می کنند موارد خلافی، مثل رعایت نکردن، بهداشت عمومی، ماساژ درمانی ورزشی، استفاده ار دستگاه سولاریوم و یا فروش داروی های بدون مجوز صورت گرفته ، بازرسان باید با مشاهد این گونه موارد سریعا نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام کنند.

در ادامه خانم درخشنده مسوول امور باشگاه‌های استان نیز سخنانی در این مورد بیان کردند، همچنین خانم عسکری سرناظر ستاد نظارت استان نیز، توضیحاتی در مورد عملکرد بازرسین به حاضرین ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.