شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

دکتر آیت الهی خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره آموزش ماساژ ورزشی گلستان

ماساژ

ثبت نام در چهارمین دوره آموزشی ماساژ ورزشی استان گلستان آغاز شد.

به گزارش دفتر استان گلستان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علی اصغر آیت اللهی گفت: از آنجائی که طبق قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران هیات پزشکی ورزشی استان ها تنها مرجعی هستند که در هر استان مجاز به برگزاری دوره ماساژ ورزشی است، هیات پزشکی ورزشی استان گلستان بر اساس هماهنگی بعمل آورده با فدراسیون پزشکی ورزشی برای چهارمین بار در استان با دعوت از مدرسین کشوری اقدام به برگزاری دوره پنجاه ساعته ماساژ ورزشی در شهرستان گرگان می کند و به شرکت کنندگان دوره پس از قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه معتبر از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعطاء می گرشود.

وی افزود: در این دوره هم آقایان و هم بانوان می توانند شرکت کنند که به لحاظ محدودیت ظرفیت در تعداد شرکت کنندگان، اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت نام می کنند.

 دارندگان مدارک تحصیلی رشته های تربیت بدنی و رشته های مجموعه علوم پزشکی(پزشکان،فیریوتراپیست ها، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل و...) مستقیما در اصل دوره شرکت می کنند اما دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم و مدارک تحصیلی دانشگاهی سایر رشته ها ملزم به گذراندن دوره پیش نیاز نیز  هستند.

تلفن کسب اطلاعات: عامری  ۰۹۱۱۳۷۰۰۹۲۸

زمان برگزاری: ۱۷ تا ۲۳ تیرماه

مدارک ثبت نام:

۱- هزینه ثبت نام

۲- تصویر آخرین  مدرک تحصیلی

۳- تصویر کارت ملی

۴- دو قطعه عکس۴*۳ زمینه سفید(بدون خط خوردگی و واضح)

مکان ثبت نام:

گرگان - کیلومتر چهار جاده گرگان ساری - اول جاده شصتکلا - مجموعه فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان - دانشکده پیراپزشکی - اداره آموزش - آقای عامری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.