سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

سرپرست هیات پزشکی فارس از ملی پوش ژیمناستیک تقدیر کرد

تقدیر از کیخا ملی پوش

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس از سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران و سفیر سلامت ورزشی استان فارس بابت ثبت حرکت جدید در فدراسیون جهانی و کسب مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر حیدر صفرپور عصر دیروز ۲۲ خردادماه ۹۶ در نشستی از سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران که توانست در مسابقات جهانی باکو ۲۰۱۷ همزمان با راهیابی به فینال با اجرای حرکتی جدید آن را در فدراسیون جهانی به نام خود ثبت کند، تقدیر کرد.

صفرپور در حاشیه مراسم تقدیر از این ملی پوش کشور با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی خود را یار و همراه ورزشکاران و قهرمان ورزشی می داند ، گفت: سعیدرضا کیخا افتخار تمام مردم ایران است و امروز خوشحالیم که در استان فارس و شهر شیراز ملی پوش نخبه ای مثل ایشان حضور دارد که می تواند الگویی جهت افزایش انگیزه برای جوانان نسبت به انجام فعالیت های ورزشی در کشور و استان باشد و بیش از این باعث پیشرفت جامعه ورزش فارس شود .

در این مراسم که با حضور سرپرست، دبیر و دیگر مسئولین کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد، با اهدای لوحی به رسم یادبود از سوی دکترحیدر صفرپور، از سعید رضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران تقدیر بعمل آمد.

سعیدرضا کیخا با حضور در مسابقات جهانی باکو توانست به مرحله فینال راه یابد که در همین مسابقه موفق به ثبت حرکتی جدید در فدراسیون جهانی شد و پس از آن با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا(تایلند) توانست مدال برنز را کسب نماید.

لازم به ذکر است که این ملی پوش ژیمناستیک ایران دو حرکت جدید دیگر در مسابقات جهانی و آسیایی به نمایش گذاشته است که منتظر بررسی و اعلام پذیرش و ثبت آن از سوی مسئولین جهانی این رشته ورزشی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.