یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس تصریح کرد؛

استقبال مدیریت هیات از ایده های نو برای ارائه مطلوب خدمات

 فارس

در نشست هماهنگی مدیران و کارکنان هیات پزشکی ورزشی فارس که به ریاست محمدجواد کشاورز دبیر این هیات برگزار شد از ارائه ایده های نو جهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات استقبال شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه کشاورز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای موتقیان علی ابن ابیطالب(ع) ،  به خدمات آموزشی ارائه شده در سال جاری اشاره کرد و گفت:با برگزاری دوره آموزشی ماساژ ورزشی و همچنین کارگاه های ویژه رمضان و کارگاه روانشناسی ورزشی برای مربیان و ورزشکاران توانستیم مباحث قابل توجهی به مخاطبان ارائه کنیم.

وی با اشاره به رویکرد متفاوت هیات پزشکی ورزشی فارس در سال ۹۶  تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی فارس از ابتدای سال با یک تقویم جامع و کامل که در اسفندماه ۹۵ تهیه شد شروع به فعالیت کرد تا با وجود یک برنامه دقیق و حساب شده بتواند موفق تر از گذشته به فعالیت های خود ادامه دهد و به نقطه مطلوب که رضایت همگان را در بر داشته باشد، برسد.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس در ادامه از مسئولین کمیته ها و کارکنان هیات خواست تا با تمام توان به ادامه فعالیت های خود بپردازند و هرکس در حیطه مسئولیت خود ایده یا نقطه نظری کارشناسی شده دارد می تواند آن را ارائه دهد زیرا سرپرست  هیات از طرح هایی که بتواند پیشرفتی در ارائه خدمات به جامعه ورزش ایجاد کند، استقبال می کند.

در ادامه این نشست درباره عملکرد شهرستان ها و صدور ابلاغ های جدید برای روسای هیات های پزشکی شهرستان بحث و گفتگو شد و مقرر شد سمینار سالانه هیات پزشکی با تقدیر از شهرستان ها و باشگاههای برتر سال ۹۵ در اواخر تیرماه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.