شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس:

ورزشکاران در کنار دیگر اقشار ملت همچنان به آرمان های انقلاب پایبندند

روز قدس 2

جامعه ورزش کشور ازجمله مدیران و کارکنان فدراسیون پزشکی ورزشی دوشادوش دیگر اقشار ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاونان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل و مسئولان ورزش و جوانان استان ها و شهرستانها، روسای فدراسیون های ورزشی و قهرمانان و ورزشکاران رشته های مختلف کشور برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حضور گسترده و پرشور در سراسر ایران اسلامی داشتند.

 دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این راهپیمایی، حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک پیروزی بزرگ دانست و با تبریک این پیروزی به مردم، اظهار داشت: این حضور حماسی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین فقط مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، این مبارزه با نظام سلطه و آمریکای جنایتکار است. حضور جامعه ورزش کشور همراه سایر مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در روز جهانی قدس بیانگر آمادگی کامل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنانش به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص روز جهانی قدس اشاره کرد که فرمودند :"روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است".

دکتر سلطانی فر گفت: با گذشت ٣٨ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم و جوانان ما نشان داده اند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.