چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

در آستانه حضور در رقابت های آسیایی صورت گرفت؛

شرکت ملی پوشان جوان بوکس در کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی

کرمانشاه- کارگاه روانشناسی

رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا در شرایطی در تایلند برگزار می شود که همزمان با برپایی اردوی تدارکاتی تیم بوکس جوانان ایران در کرمانشاه، هیات پزشکی ورزشی این استان یک کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی برای ملی پوشان برگزار کرد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم بوکس جوانان و برپایی اردوی تدارکاتی این تیم در کرمانشاه کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی با هدف تبیین نقش روانشناسی در بهبود عملکرد و کارایی ورزشکاران در میادین رقابتی برای ملی پوشان بوکس  برگزار شد.

دکتر مژگان سعیدی مدرس کارگاه و مسئول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه در این زمینه گفت:در این کارگاه نقش آمادگی روانی در بوکس برای مربیان و ورزشکاران تشریح و مباحث کنترل خشم، بازگشت پذیری، توجه و تمرکز در مسابقه، ردیابی عوامل مزاحم به صورت تئوری و با ارائه تکنیک های عملی آموزش داده شد.

دکتر سعیدی افزود : در ادامه ارزیابی انفرادی کلیه ورزشکاران انجام شد و مربیان نیز در بخش آموزش های علمی و کاربردی مشارکت داشتند.  

شایان ذکر است هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه با حضور پرسنل متخصص، مجرب و آموزش دیده و  دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب درکلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و توانبخشی در حین برگزاری اردوهای تیم ملی خدمات مطلوب درمانی، آموزشی و مشاوره ای در تمامی رشته ها به صورت تخصصی و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته ارائه می دهد و نقش و سهم مهم پزشکی ورزشی را در موفقیت قهرمانان و ورزشکاران در آوردگاه های مختلف ایفا می کند.

تیم ملی بوکس جوانان ایران با حضور 9 بوکسور همزمان با عید سعید فطر به رقابتهای آسیایی در کشور تایلند اعزام شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.