پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

دکتر وحدت خبر داد؛

منطقه بندی بوشهر برای اجرای برنامه های آموزشی پزشکی ورزشی

سودابه وحدت

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر ضمن تشریح فعالیت های ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بوشهر بر اهتمام این هیات برای توسعه نظارت بر باشگاه های ورزشی خبر داد.

به گزارش دفتر بوشهر، پایگاه خبری و تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سودابه  وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، در جمع اعضای ستاد نظارت و باشگاه داران، گفت:کمیته مرکزی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بوشهر با هدف ارتقاء وضعیت موجود باشگاه‌های ورزشی خصوصی تصممیم گرفته است که، نسبت بر برگزاری دوره‌های قوانین و مقرارت باشگاه‌ها در سراسر استان به صورت منطقه‌ای اقدام کند.

وی با بیان اینکه در این طرح استان بوشهر به پنج ناحیه تقسیم می شود، افزود: پس از آموزش سرفصل‌های تعیین شده فدراسیون و بررسی اعضای کمیته مرکزی استان ضمن حضور در جمع مووسسان و مدیران باشگاه‌  هر ناحیه، به تبیین اهداف ستاد نظارت و کمیسیون ماده ۵ و امور باشگاه‌ها می پردازیم.

دکتر وحدت یادآور شد: ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بوشهر با توجه تصمیات اتخاذ شده جهت رفاه حال همه ورزشکاران مراجعه کننده به باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی اقدام به چاپ مجدد پوستر پزشکی ورزشی به شمارگان هزار نسخه کرد.

  رضایت از فعالیت های آموزشی در ماه مبارک رمضان

دکتر وحدت همچنین با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر برگزاری کلاس های مباحث تغذیه و ورزش و روزه داری، ویژه کارکنان ادارات مختلف، در برنامه های رادیویی روزانه نظیر صبح و سلامتی،  جوان جنوبی و پسین ورزش  اطلاعات و آموزش های لازم به روزه داران ارائه می شد و در کنار آن مطالب آموزشی را از طریق پایگاه های خبری نیز در اختیار عموم قرار می دادیم.

دکتر وحدت بیان کرد: همچنین چندین مصاحبه  با برنامه های خبری و ورزشی سیما بوشهر نیز صورت پذیرفت، که هدف از آموزش در برنامه های زنده صدا و سیما، تشویق همه  اقشار مردم  به  انجام  ورزش همگانی و نحوه صحیح  مباحث تغذیه و ورزش و همچنین ورزش روزه داری بود، که مورد  استقبال هم استانی ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.