پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

دکتر صفرپور:

جامعه ورزش می تواند حس نوع دوستی را نهادینه کند

 بازدید از شیرخوارگاه ولی عصر(عج)

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس به همراه مجید توتونچی از پیشکسوتان فوتبال کشور ،سعیدرضاکیخا ملی پوش ژیمناستیک و سفیر سلامت ورزشی استان فارس از بخش های مختلف شیرخوارگاه ولی عصر بازدید و در جریان خدمات رسانی این مرکز خیریه قرار گرفت.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر حیدر صفرپور در حاشیه دیدار فرزندان شیرخوارگاه حضرت ولی عصر(عج) ، اظهار داشت: ورزشکاران همواره در هر عرصه ای مشارکت اجتماعی داشته اند و این موضوع مهم باید توسعه یابد. هیات پزشکی ورزشی نیز در برنامه های ورزشی و اجتماعی همواره خدمت رسانی به جامعه را دنبال کرده و این مهم نیز بیش از پیش ادامه می یابد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس با اشاره به ضرورت توجه به این قشر از جامعه، افزود: این فرزندان  هم می بایست مانند دیگر افراد جامعه مورد احترام و عزت قرارگیرند و هرآنچه را که نیاز یک انسان است داشته باشند تا بتوانند از رشد خوبی برخوردار شوند و آینده روشنی را در سرنوشت خود رقم بزنند.

وی افزود: رسالت مهم ورزشکاران به عنوان اقشار تاثیرگذار در جامعه فرهنگ سازی امور خیر است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر صفرپور از مدیریت و کارکنان شیرخوارگاه حضرت ولی عصر(عج) شهر صدرا به‌خاطر زحمات بی دریغی که در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب دیده جامعه می کشند تقدیر و تشکر نمود و گفت: الگو وپشتوانه همه ما حضرت علی(ع) هستند که سفره خود را در اختیار ایتام و نیازمندان قرار می دادند و تمامی وقتشان را صرف رسیدگی به محرومین و نیازمندان جامعه می کردند.

همچنین مجید توتونچی از پیشکسوتان ورزش کشور هم در این دیدار با تقدیر از مدیریت و پرسنل مجموعه شیرخوارگاه حضرت ولی عصر(عج) در رسیدگی به این فرزندان که نوعی ایثار است و پاداشی بزرگ نزد خداوند متعال دارد را قابل تحسین دانست و گفت: نیاز هست که هم مسئولین و هم مردم از این مکان ها بازدید داشته باشند و با دیدار از این فرزندان از نزدیک به نحوه رشد و همچنین مشکلاتی که گاه وجود دارد مطلع شوند که هرکس بتواند به سهم خود در بر طرف کردن آن قدمی برای آخرت خود بردارد.

وی در ادامه افزود:هرچند که افرادی که در این مجموعه ها کار می کنند همت بالایی دارند و کارخود را به خوبی می دانند و نیازی به آمدن ما ندارند ولی این وظیفه انسانی و دینی ما هست که آنان را در این کار نیکو یاری کنیم.

سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک کشور هم در این دیدار فضای موجود را فضایی معنوی توصیف کرد و افزود: بخشی از وظیفه اجتماعی ما این است که در امور وارد شویم و از نزدیک با چنین مجموعه هایی که تلاش بسیاری برای تربیت این فرزندان دارند آشنا شویم و بتوانیم به سهم خود در امورات جاری و رشد این فرزندان قدمی مثمر ثمر برداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.