شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

به دنبال کسب رتبه نخست در دوره مربیگری ویتنام صورت گرفت؛

تقدیر نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک از دکتر مهرتاش

تقدیر فدراسیون جهانی ژیمناستیک ازدکترمهرتاش

مسئول کمیته تغذیه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمان، در دوره مربیگری ایروبیک ژیمناستیک موفق به کسب بالاترین نمره شد و مورد تقدیر نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک(FIG) قرار گرفت.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، آکادمی مربیگری ایروبیک ژیمناستیک از تاریخ ١٩ لغایت ٢٧ ژوئن به درخواست FIG و به میزبانی کشور ویتنام برگزار شد. در این دوره ٢٥ شرکت کننده از کشورهای ژاپن، ایران، ویتنام، هند، مغولستان، اندونزی، اوکراین، ازبکستان، چین و کره حضور داشتند و از ایران نیز دکتر محمد مهرتاش و مهدی جلیلیحضور داشتند که طی آن دکتر مهرتاش با کسب ٩٥ امتیاز و با اختلاف هفت امتیاز از مربی ویتنام (٨٨) موفق به کسب بالاترین نمره کلاس شد و به صورت ویژه توسط نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک مورد تقدیر قرار گرفت.

 در این دوره علاوه بر بخش های عملی متعدد چندین بخش در زمینه های فیزیولوژی، آناتومی، روانشناسی، بیومکانیک، علم تمرین و نحوه طراحی برنامه و هماهنگ سازی ورزشکاران به صورت تئوری برگزار شد. مدرسین این دوره سه نفر از کارشناسان برتر فدراسیون جهانی ژیمناستیک بودند که از کشورهای آفریقای جنوبی، مجارستان و استرالیا تدریس این دوره را بر عهده داشتند و در پایان دوره سه آزمون عملی و تئوری به صورت مجزا برگزار شد و هر دو مربی اعزامی ایران موفق به نمره قبولی در آزمون شدند.

در حال حاضر دکتر محمد مهرتاش مسئول کمیته تغذیه هیأت پزشکی ورزشی استان به عنوان مربی تیم ملی در حال آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست.

 روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی این موفقیت را به  جناب آقای دکتر مهرتاش تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.