یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

نشست هماهنگی هیأت پزشکی کرمان با دو مجموعه ورزشی برگزار شد

نشست با مدیران مجموعه های ورزشی-کرمان

در نشست دکتر حسین جمالیزاده رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمان با مدیران مجموعه های ورزشی ولیعصر و هدایت الزهرا، نحوه تعامل و افزایش همکاری ها بررسی شد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست دکتر جمالیزاده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص لزوم صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی)  برای ورزشکاران، به تشریح فعالیت های هیأت پزشکی ورزشی استان در تعامل با باشگاه ها و اماکن ورزشی استان پرداخت و گفت: اهداء جعبه کمک های اولیه به تمامی باشگاه های درخواست کننده و همچنین اهداء دستگاه تست قند خون، ترازو دیجیتال و ... به باشگاه های با آمار بالا، از جمله اقدامات تشویقی بوده که هیأت پزشکی ورزشی استان در این خصوص انجام داده است.

 وی مشاوره های تغذیه و روانشناسی، درمان و توانبخشی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران مجموعه ها و هیأت های ورزشی، را از دیگر اقدامات این هیأت برشمرد و آمادگی کمیته آموزش را برای برگزاری دوره های آموزشی با همکاری این دومجموعه ورزشی اعلام کرد.

 در این نشست همچنین مدیران مجموعه های ورزشی ولیعصر و هدایت الزهرا نیز ضمن ارائه نظرات خود در خصوص موارد مطرح شده، از برگزاری دوره های آموزشی نیز استقبال کردند و مقرر شد اولین دوره با همکاری مجموعه ورزشی هدایت الزهرا ۲۲ تیرماه و با تدریس دکتر حسین جمالیزاده برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.