جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

دکتر مرادی در مراسم افتتاحیه دوره پنجاه ساعته ماساژ ورزشی گلستان:

عملکرد آموزشی هیات پزشکی ورزشی استان قابل تقدیر است

گلستان 3

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون عملکرد آموزشی هیات پزشکی ورزشی گلستان را شایسته تقدیر دانست.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی پنجاه ساعته ماساژ ورزشی گلستان با حضور دکتر علی اصغرآیت اللهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر مهرداد آقائی مدیر گروه داخلی دانشکده پزشکی گرگان و احسان عامری مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی استان و شرکت کنندگان دوره در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر آیت اللهی رئیس هیات گفت: فعالیت های آموزشی هیات در چند ساله اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و بر اساس تعاملات خوبی که با فدراسیون پزشکی ورزشی، دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان داریم امیدواریم این روند رو به رشد را حفظ نمائیم.

در ادامه این مراسم دکتر مرادی رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون گفت: بر اساس بازخوردهایی که از جامعه ورزشی استان می بینیم، کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی گلستان با استفاده از اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه و برگزاری دوره متنوع آموزشی در طول سال عملکرد قابل قبولی در سالهای اخیر ارائه کرده که شایسته تقدیر می باشد.

در این مراسم احسان عامری مسئول آموزش هیات گفت: خدمات آموزشی هیات پزشکی ورزشی استان در سه حوزه کارمندان دولت، جامعه پزشکی و ورزشکاران و مربیان در طول سال ارائه می گردد. این دوره با دریافت مجوزهای لازمه از فدراسیون پزشکی ورزشی ویژه ورزشکاران و با دریافت مجوز مربوط ازمعاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان در غالب آموزش ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه نیز برگزار می شود.

دوره آموزشی پنجاه ساعته ماساژورزشی استان از روز شنبه ۱۷ تیرماه با حضور ۲ مدرس بومی و ۴ مدرس اعزامی از فدراسیون پزشکی ورزشی در دانشکده پیراپزشکی گرگان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.