شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

دکترصفرپور از بازیکن مصدوم مسابقات فوتبال نابینایان عیادت کرد

 عیادت از ورزشکار مصدوم تیم فوتبال نابینایان

دکتر حیدر صفرپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس به همراه سیدمحمدرضا هاشمی نژاد ، رئیس هیات  ورزشی ها نابینایان و کم بینایان، از محمد کشتکار بازیکن مصدوم تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان فارس عیادت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  این ورزشکار در مسابقات کشوری در شیراز از ناحیه چشم دچار آسیب شده بود و در بیمارستان خلیلی بستری است و سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس در این دیدار ضمن آگاهی از وضعیت این ورزشکار آسیب دیده در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

دکتر صفرپور ضمن آرزوی سلامتی برای محمد کشتکار و بازگشت هرچه سریعتر این ورزشکار به میادین ورزش ، اظهار داشت: مسئولین ورزش استان و هیات پزشکی ورزشی فارس همواره تا بهبود کامل و برگشت این ورزشکار عزیز به جامعه ورزش در کنار وی خواهد بود.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس در این دیدار ضمن گفتگو با تیم پزشکی، استاد دکتر نجابت، دکتر آزادی و دکتر غضنفری که معالجه این ورزشکار را بعهده دارند، در جریان روند کامل درمانی وی قرار گرفت.

سید محمدرضا هاشمی نژاد رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس هم در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های هیات پزشکی ورزشی فارس در روند درمانی این ورزشکار آسیب دیده، گفت: کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی فارس که در مسابقات حاضر بودند از همان ابتدا به موقع وارد عمل شدند و ورزشکار مصدوم را سریعا با هماهنگی فوریت های پزشکی اورژانس جهت درمان بیشتر به بیمارستان انتقال دادند.

وی با آرزوی سلامتی برای محمد کشتکار، تصریح کرد:ورزشکاران سرمایه های این کشور هستند و مسئولین ورزش استان لحظه ای این ورزشکار را تنها نخواهند گذاشت و تا بهبود کامل و برگشت آن به جامعه ورزش از هرگونه اقدامی دریغ نخواهد کرد.

محمد کشتکار بازیکن تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان استان فارس در مسابقات کشوری که در تاریخ ۱۹ تیرماه در شیراز در حال برگزاری بود از ناحیه چشم چپ دچار آسیب شد که بلافاصله توسط پزشکیاران کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان فارس جهت درمان به بیمارستان خلیلی منتقل و اکنون در حال درمان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.