دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

دکتر گل فشان عملکرد سه ماهه هیات پزشکی قم را تشریح کرد؛

از ساماندهی8 هزار ورزشکار تا برگزاری همایش 550 نفره تغذیه

محمد گل فشان

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم در تشریح عملکرد سه ماهه نخست سال جاری این هیات گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در این مدت8 هزار و 868 نفر است که۲ هزار و ۳۸۳ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه اطلاع رسانی خبری - تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد گل فشان با اشاره به تلاش بخش های مختلف هیات پزشکی ورزشی استان قم و همچنین جدیت برای توسعه هر چه بیشتر جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان، ادامه داد: در سه ماه  گذشته علاوه بر اینکه ۳۲ ورزشکاران استان قم برای انجام درمان در درمانگاه مرکزی فدراسیون پزشکی ورزشی در تهران معرفی شدند، تعداد ۵۵ نفر از ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی نیز از طرف هیئت هزینه درمان دریافت کردند و ۲۸ نفر گواهی سلامت  و  ۴۳ نفر خدمات فیزیوتراپی دریافت کردند.

وی با اشاره به عملکرد کمیته پوشش پزشکی مسابقات در پوشش مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام(ره) افزود: در این مدت در مجموع ۷۴۰ ساعت در بخش آقایان و بانوان پوشش پزشکی داده شد.

دکتر گل فشان گفت: با تعاملی که با هیأت های ورزشی، موسسات آموزش عالی و باشگاه های ورزشی صورت گرفته، درفروردین ماه سال جاری همایش بزرگ تغذیه و کنترل وزن با حضور ۵۵۰ نفر با تدریس دکتر محمد حضوری با همکاری شهرداری و ارگانهای مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تغذیه هیات پزشکی گفت: عزیزان ورزشکار می تواند با عضویت در کمیته خدمات درمانی و گرفتن کارت از ۵۰ درصد تخفیف این مرکز همانند مشاوره روانشناسی بهره مند شوند و رضایتمندی ورزشکاران سرلوحه کار هیات پزشکی ورزشی است و امید این است که با افتتاح این مرکز و ارائه خدمات به ورزشکاران و عموم مردم بتوانیم رضایتمندی آنان را جلب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.