سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

با همراهی دکتر نوروزی صورت گرفت؛

دیدار وزیر ورزش و جوانان با دوپیشکسوت کشتی و وزنه برداری

عیادت از عباس زندی

وزیر ورزش و جوانان به اتفاق هیات همراه از جمله دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با حضور در منازل منوچهر برومند و عباس زندی دو پیشکسوت وزنه برداری و کشتی با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  دکتر مسعود سلطانی فر با حضور در منزل منوچهر برومند از این پیشکسوت وزنه برداری که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد، عیادت و دقایقی با قهرمان و رییس اسبق فدراسیون وزنه برداری و همچنین خانواده وی گفت و گو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: پهلوان منوچهر برومند به گردن مردم و ورزش ایران حق بزرگی دارد. حضور من در اینجا به عنوان وزیر ورزش و جوانان ادای دین به بزرگان ورزش است.

وی ادامه داد:دیدار با پیشکسوتان، قدردانی از زحمات ماندگار آنها و همچنین یاد قهرمانی ها و افتخار آفرینی بزرگان ورزش ایران و بهره گیری از تجربیات آنها را وظیفه خود می دانم.

 وزیر ورزش و جوانان پس از این دیدار در منزل عباس زندی پیشکسوت کشتی و یکی از بازماندگان کاروان اعزامی ایران به المپیک ۱۹۴۸ لندن با او دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دکتر سلطانی فر و عباس زندی به مرور دوران پرافتخار این کشتی گیر ارزنده ایران پرداختند.

سلطانی فر گفت: تجربیات این پیشکسوتان می تواند همچنان برای ورزش ایران سودمند باشد و باید قدر آنها را بدانیم.

در این دیدار عباس زندی اهمیت به جایگاه پیشکسوت از سوی دکتر سلطانی فر را ستود و با اشاره به پیشرفت کشتی ایران از مدیریت رسول خادم به نیکی یاد کرد و گفت: حمایت وزیر ورزش و جوانان از کشتی که مردم عاشقانه آن را دوست دارند واقعا با ارزش است.

 در این دیدارها علاوه بر دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی، مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.