سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

چاره ای جز برخورد قاطع با باشگاه های متخلف نداریم

مجمع البرز 11

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از هیات پزشکی ورزشی این استان به عنوان مجموعه ای که در امر نظارت همواره در کنار اداره کل بوده است ، یاد کرد.

به گزارش دفتر البرز پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور امیر عفراتی در حاشیه برگزاری مجمع عادی هیات پزشکی ورزشی استان البرز به نقش حساس این هیات در ورزش استان اشاره کرد و افزود: «یکی از مجموعه هایی که در راه پاک سازی و سالم سازی اماکن ورزشی استان همواره در کنار اداره کل بوده است هیات پزشکی ورزشی استان است که امیدواریم این مدل فعالیت و همکاری در سطح بسیار بالاتری ادامه داشته باشد. زیرا این همکاری نزدیک و مستمر نقش بسیار زیادی در سلامت جامعه ورزش استان به خصوص اماکن ورزشی دارد.»

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن اشاره به وجود تخلفات مختلف در باشگاه ها ادامه داد: «ما با عزمی جدی برای سالم سازی باشگاه ها اقدام نموده ایم و به شدت با اماکن ورزشی متخلف برخورد نموده و حتی مجبور به پلمب برخی از این اماکن شده ایم. هدف ما بستن باشگاه ها نیست اما میزان تخلفات در برخی مناطق بسیار زیاد است و ما چاره ای جز برخورد شدید نداریم. در برخی از باشگاه ها مربیان تبدیل به پزشک شده اند و مدام در حال تجویز نسخه برای ورزشکارانشان هستند. از طرفی ما هم با کمبود همکار بازرس مواجه هستیم و از هیات پزشکی صمیمانه تشکر می کنیم که در این امر همیشه یاریگر ما بوده اند. »

وی از حضور پر رنگ هیات پزشکی در مسابقات نیز قدردانی کرد و گفت: «تقریباْ هیچ مسابقه ای در سطح استان برگزار نمی شود که هیات ‌پزشکی در آن حضور نداشته باشد. حتی برخی اوقات با تاخیر در پرداخت از سوی تعدادی از هیات های ورزشی مواجه بوده اند اما هرگز نگذاشته اند که این امر تاثیری بر وظیفه ی پزشکی شان در مسابقات داشته باشد و همیشه حضوری جدی و پرتلاش داشته اند.»

عفراتی اظهار امیدواری کرد که با همکاری این هیات بتوان شاهد شرایط مطلوب تر و قابل قبول تری در وضعیت سلامت ورزشکاران و اماکن ورزشی استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.