یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

در مراسم تجلیل از ۱۰ روابط عمومی هیات های ورزشی یزد؛

از روابط عمومی پزشکی ورزشی یزد به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر شد

 روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان  به عنوان روابط عمومی شایسته انتخاب شد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مسئولین روابط عمومی های برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد تجلیل به عمل آمد.  

به گزارش دفتر استان یزد پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مسئولین روابط عمومی های برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد تجلیل به عمل آمد.  

نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ، هیات های ورزشی استان و سازمان های مردم نهاد جوانان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و محمود حاجی حسینی مسئول روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به ارائه آماری از حضور مسئولین روابط عمومی ها در ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی پرداخت و به نقش مهم این واحد در نهادها ،ادارات و هیات های ورزشی اشاره کرد.
حاجی حسینی افزود : روسای هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد باید به این نکته واقف باشند که جایگاه روابط عمومی در انعکاس دستاوردها و در نتیجه رشد و توسعه ی آن ها بسیار حیاتی و با اهمیت است و انتظار داریم نگاه ویژه تری به این حوزه داشته باشند.
 
وی اظهار داشت : روابط عمومی های ورزش و جوانان استان یزد به معنای واقعی عشق به کار در این عرصه که لازمه ی اصلی آن است را معنا کرده و اکثرا بدون هیچ چشم داشتی و عدم دریافت حقوق مادی، تنها با علاقه ای که به این عرصه دارند امور مربوطه را پیش می برند.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی های ادارات شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن های استان یزد تصریح کرد: امیدواریم با حمایت و نگاه مثبتی که مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یزد دارند، شاهد بهبود شرایط روابط عمومی های ورزش و جوانان استان یزد و تقویت بیش از پیش این عرصه باشیم.
 
لام به ذکر است در پایان این نشست  روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرستان های بافق و اردکان و سازمان های مردم نهاد موسسه کارنگ یزد و آسمان شب کویر به عنوان روابط عمومی های برتر معرفی و تجلیل شدند.
 
همچنین روابط عمومی هیات های ورزشی شمشیربازی ، دوومیدانی ، همگانی ، فوتبال و جانبازان و معلولین به عنوان روابط عمومی های برتر و هیات های شنا شیرجه واترپلو، تکواندو ، پزشکی ورزشی ، تنیس روی میز و تیراندازی هم به عنوان روابط عمومی های شایسته تقدیر با اهدا لوح سپاس و جوایزی قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.