سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

تاکید داورزنی بر افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته سیستان و بلوچستان

مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور زیرپوشش خدمات درمانی پزشکی ورزشی( بیمه ورزشی) قرار دارند که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 40 هزار ورزشکار است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به نقل از ایرنا ، دکتر محمدرضا داورزنی که به همراه وزیر ورزش و جوانان به زاهدان سفر کرده است در نشست تخصصی با روسای فدراسیون های ورزشی ، تصریح کرد: با توجه به جمعیت بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفری استان تعداد ورزشکاران بیمه شده آن اندک است و در تلاشیم تا این تعداد را به 200 هزار ورزشکار بیمه شده برسانیم. سیستان و بلوچستان استعداد های فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد و نیاز است تا استعدادهای پنهان ورزشی این استان کشف شود.

وی افزود: مربیان گمنام زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که ورزشکاران با استعداد را شناسایی و به پرورش و تربیت آنها می پردازند. شناسایی مربیان و ورزشکاران با استعداد در سیستان و بلوچستان از اولویت های نخست معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به استانهای کم برخوردار به ویژه سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای شاخص های ورزشی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.

روسای 13 هیات ورزشی کشور در این نشست گزارشی از مشکلات هیات های ورزشی خود در سیستان و بلوچستان ارائه کردند.

همچنین در این نشست از شماری از ورزشکاران مدال آور و مربیان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.