چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

دکتر نوروزی در همایش پزشکی ورزشی در بدنسازی؛

علمی شدن ورزش سبب افزایش راندمان ورزشکاران و تضمین موفقیتهای آنان می شود

غلامرضا نوروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، در این همایش،دکتر غلامرضا نوروزی برگزاری همایش های علمی ورزشی را در راستای سیاست های آموزشی وزارت ورزش و جوانان به منظور پیشرفت در ورزش کشور توصیف کرد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از خدمات سید مصطفی هاشمی طبا مدیر همایش در زمان حضورش در سازمان تربیت بدنی کشور به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: انقلاب علمی شدن ورزش در کشور از زمان ریاست مهندس هاشمی طبا در سازمان تربیت بدنی آغاز شد و کتاب ها و جزوات بسیار ارزشمندی نیز در این زمینه از او برای جامعه ورزش کشور به یادگار مانده است.


وی اهمیت علمی شدن ورزش را در افزایش راندمان قهرمانان مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تحقیق و تجربه ثابت کرده است که وقتی به علم تمرین، بدنسازی، تغذیه و استفاده صحیح از مکمل های ورزشی توجه شده نتایج آن در عرصه قهرمانی به وضوح مشاهده شده است.
راهکارهای تغذیه در مدیریت وزن و ترکیبات بدنی، برنامه غذایی ایده آل برای ارتقا عملکرد ورزشی ، آخرین دستاوردهای علمی در عرصه مکمل های ورزشی ، بدنسازی در بیماران و گروه های خاص (بانوان، کودکان و سالمندان)، بدنسازی و مصرف مواد و داروها، جایگاه علم تمرین در بدنسازی، روش ها و ابزارها، راهکارهای نوین در ریکاوری و پیشگیری از بیش تمرینی و دستاوردهای جدید در فیزیولوژی و بدنسازی محورهای این همایش است.

همایش رویکرد پزشکی ورزشی در بدنسازی، آمادگی جسمانی، تغذیه و مکمل های ورزشی از صبح امروز در هتل المپیک آغاز شد و تا سیزدهم مردادماه هم ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.