شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

تلاش برای بازگشت یک تیم نامدار به اوج؛

پزشکی ورزشی به یاری فجرسپاسی شیراز شتافت

باشگاه فجر سپاسی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران ، طی نشستی با مسئولان باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز آمادگی این هیات را برای ارائه خدمات به باشگاه فجرسپاسی اعلام کرد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر حیدر صفرپور در دیدار با میدران باشگاه فجرشهید سپاسی که در محل هیات پزشکی ورزشی برگزار شد، گفت:هیات پزشکی ورزشی استان فارس با تمام توان و با کلیه امکاناتی که در اختیار دارد در خدمت کل جامعه ورزش استان است و می کوشد تا با ارائه خدمات کارآمد یک مرجع قابل اعتمادی برای کل این جامعه نیز باشد.

دکتر صفرپور با بیان اینکه تیم فجر شهید سپاسی ایستگاه ورزش ارزش محور ما استان فارسی ها محسوب می شود، اظهار داشت: تیم فجر شهید سپاسی مزین است به نام یک شهید والامقام و این ارزش محور بودن ورزش را برای ما اثبات می کند که بسیار برای ما ارزشمند است و می بایست نگاه ما به این تیم ویژه باشد.

وی وجود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را شناسنامه ورزش استان دانست و گفت: تیم فجر شهید سپاسی شیراز الگوی ورزش فارس است و می بایست هر پتانسیلی که هرجای استان وجود دارد برای رشد و بالندگی این تیم بسیج شوند و هریک قدمی را برای رسیدن این تیم به نقطه مطلوب بردارد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس با تشکر از مدیریت باشگاه فجر شهید سپاسی و تلاش های صورت گرفته برای بازگشت به اوج این تیم، افزود: هیات پزشکی ورزشی استان فارس با تمام توان و خدمات در خدمت این مجموعه است تا باز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این باشگاه در ورزش کشور باشیم.

تلاش برای بازگشت به اوج

 در این دیدار رسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز، از حضور پزشکی ورزشی فارس در تمام مراحل کنار این باشگاه به عنوان یک نقطه قوت یاد کرد و از آمادگی کامل تیم فوتبال این باشگاه برای حضور مقتدرانه در لیگ خبر داد.

فلاح با تمجید از خدماتی که هیات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش استان ارائه می دهد، افزود: با تلاش های  صورت گرفته و یک حرکت جهادی و با هماهنگی های صورت گرفته و حضور مربی شایسته و باتجربه ای همچون علی کلانتری، تیمی منسجم و قوی تر از گذشته شکل گرفته است که زودتر از برنامه مقرر نیز تمرینات خود را هم آغاز کرده است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی، با اشاره به تمرینات زود هنگام تیم فجر شهید سپاسی و انجام چندین بازی تدارکاتی، افزود: با امکانات سخت افزاری خوب و مراکز پزشکی مناسبی که از آن برخورداریم و همچنین با هماهنگی هایی که در باشگاه وجود دارد، امیدواریم شاهد ارتقاء جایگاه این تیم شیرازی در فوتبال کشور باشیم.

فلاح این نشست هم اندیشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت:هر دو مجموعه پزشکی ورزشی فارس و باشگاه فجر شهید سپاسی می تواند با یک تعامل گسترده قدم بسیار خوبی را در رشد جامعه ورزش و جوانان این استان و شهر بردارند.

وی با بیان اینکه از ورزش دومیدانی به عنوان مادر تمام ورزش ها یاد می شود، افزود:به اعتقاد من هیات پزشکی ورزشی با ارائه این همه خدمات کارآمد، مادر تمام هیات های ورزشی محسوب می شود زیرا در تمام مراحل ورزشی مثل یک مادر که کنار فرزندش هست در کنار تمام هیات های ورزشی و ورزشکاران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.