یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

دکتر نوراله زاده خدمات پزشکی ورزشی اردبیل را تشریح کرد

مصاحبه با خبرنگاری فارس

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت: هیأت پزشکی ورزشی اردبیل در ارزیابی سال 95 رتبه دوم کشور را در بین هیأت‌های پزشکی ورزشی گروه خود کسب کرد.

دکتر کمال نوراله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در اردبیل، با اشاره خدمات این هیات افزود: از جمله خدماتی که ارائه می دهیم، صدور گواهی سلامت به ورزشکاران است. بعد از معاینه عمومی ورزشکاران گواهی سلامت از سوی هیأت پزشکی ورزشی به‌صورت رایگان به‌تمامی رشته های ورزشی صادر می‌شود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل ادامه داد: در هیأت پزشکی ورزشی کمیته‌های خدمات درمانی، تغذیه، روانشناسی، توان‌بخشی و کمیته مسابقات و آموزش در حال فعالیت هستند و هر یک از کمیته‌ها مسئول و شرح وظایفی دارند.

دکتر نوراله‌زاده تصریح کرد: در کمیته خدمات درمانی که در بخش صدور کارت خدمات درمانی و رسیدگی به اسناد پزشکی افراد آسیب‌دیده رسیدگی می‌کنند و هزینه‌های ورزشکاران آسیب‌دیده تا مبلغ 200 هزار تومان در هیأت پزشکی ورزشی پرداخت می‌شود و در صورت که مبلغ بالا 200 هزار تومان بعد تأیید فدراسیون پزشکی ورزشی واریز می‌شود.

وی درباره مشاوره تغذیه در این هیأت پزشکی ورزشی گفت: در کمیته تغذیه ورزشکارانی که به هیأت مراجع می‌کنند برای کاهش و یا افزایش وزن به‌صورت رایگان مشاوره و ورزشکاران را راهنمایی می‌کنیم.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: در کمیته تغذیه به ورزشکاران قهرمان که از نظر مالی ضعیف هستند در خریداری مکمل‌های ورزشی از سوی هیأت پزشکی ورزشی برای تهیه مکمل ورزشی کمک مالی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.