دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

دکتر رازی پس از حضور در اجلاس پزشکی بازی های آسیایی تاکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی تمرینی با توجه به گرما و رطوبت بالای جاکارتا

محمد رازی

دکتر محمدرازی ، نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیسیون پزشکی و آنتی دوپینگ شورای المپیک آسیا() به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در نشست هماهنگی پزشکی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در جاکارتا حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در شرایطی سال آینده در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود که میزبان این رقابت ها و همچنین شورای المپیک آسیا با برگزاری نشست های هماهنگی در زمینه های تخصصی مختلف به تدریج به استقبال این بازی ها می روند. در این رابطه جلسه کمیسیون پزشکی و آنتی دوپینک شورای المپیک آسیا با  هدف بررسی شرایط پزشکی این بازی ها حضور  تمامی اعضاء برگزار شد.

 دکتر محمدرازی عضو این کمیسیون و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون پزشکی ورزشی آسیا نیز به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست حاضر و از بخش های مختلف دهکده بازی های بازدید به عمل آورد.

دکتر رازی در این خصوص گفت: در حاشیه این نشست از مراکز درمانی همکار بازی ها و همچنین استادیوم های در حال باز سازی بازدید و تذکرات لازم در رابطه با ساختار و نحوه تجهیز کلینیک های مربوطه داده شد.

 وی افزود: از نکات مهم قابل ذکر فاصله زیاد بین دهکده و محل برگزاری مسابقات است که حد اقل یک ساعت بر آورد می شود همچنین با توجه به هوای نسبتاً گرم همراه با رطوبت بالا در زمان برگزاری بازی ها لازم است  از هم اکنون مربیان رشته های مختلف توجه لازم به این نکته را داشته باشند تا ورزشکاران کشورمان در این رویداد آمادگی کامل داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.