سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹

دومین همایش روانشناسی ورزشی در لرستان برگزار شد

برگزاری دومین همایش روانشناسی ورزشی  در لرستان

همایش روانشناسی ورزشی ویژه مربیان ورزشکاران و داوران لرستانی از طرف هیات پزشکی ورزشی لرستان در سالن اجتماعات بیمارستان شهید رحیمی شهرستان خرم آباد برگزارشد.

به گزارش دفتر لرستان، پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، در این همایش  دکتر علی یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اهمیت ورزش پاک، گفت:  اجرای برنامه های آموزشی می تواند استفاده از داروهای نیروزا را در حد چشم گیری کاهش دهد و این تاثیر در میان مردم جامعه خصوصا ورزشکاران، بیشتر است  و از آنجا که بهترین راه پیشگیری از سوء استفاده از مواد نیروزا را آموزش تغذیه صحیح و معرفی مواد مکمل سالم می دانند، پیشنهاد می شود این نکته در دوره های آموزشی لحاظ شود.

 همچنین دکتر محمود امرائی  رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری دومین همایش روانشناسی ورزشی، خواستار همکاری اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری این چنین همایش هایی به منظور  ارتقا سطح سواد علمی ورزشکاران و مربیان شد.

 وی گفت: این همایش ها به سلامت جسمی و روحی ورزشکاران و دستیابی به موفقیت های ورزشی بسیار کمک می کند.

در این همایش عوارض روانی پس از مصرف داروها و مکملها،   کنترل استرس قبل و حین مسابقه و کنترل خشم درورزشکاران توسط اساتید هدایت نظری(روانپزشک)، علی فرهادی(روانشناس) و ناهید مومنی(روانشناس) به صورت تئوری آموزش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.