شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

دکتر سلطانی فر پس از عیادت از قهرمان اسبق وزنه برداری ایران و جهان:

تمامی تلاشمان را برای بهبود فلاحتی نژاد به کار می بندیم

عیادت از فلاحتی نژاد

وزیر ورزش و جوانان پس از عیادت از محمد علی فلاحتی نژاد وزنه بردار قهرمان جهان کشورمان گفت: با هماهنگی و همکاری وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی همه تلاشمان را برای بهبود وضعیت این قهرمان خوب کشورمان انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمد علی فلاحتی نژاد قهرمان اسبق وزنه برداری ایران و جهان چند روزی است به دلیل نارسایی کلیوی و عفونت ریوی در مراقبت های ویژه بیمارستان به سر می برد که وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری روند درمانی این قهرمان وزنه برداری کشورمان عصر امروز جمعه بیستم مردادماه از او عیادت کرد.
دکتر مسعود سلطانی فر در این خصوص گفت: محمد علی فلاحتی نژاد یکی از قهرمانان ارزنده کشورمان است که سالها برای ایران افتخار کسب کرده و ما هم خودمان را متعهد می دانیم که نسبت به شرایط و وضعیت وی و دیگر ورزشکاران و قهرمانان کشور حساس باشیم و پیگیری کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در صحبت هایی که با رییس فدراسیون پزشکی ورزشی داشتم قرار شد با هماهنگی که با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام می دهیم یک تیم پزشکی دیگر برای بررسی های بیشتر و کامل تر روند درمان این قهرمان کشورمان را زیر نظر بگیرد تا اگر اقدامات دیگری لازم بود هر چه سریع تر برای بهبودی فلاحتی نژاد انجام دهند.
دکتر سلطانی فرن گفت: ان شاءالله با پیگیری ها و اقداماتی که انجام می شود این ورزشکار خوب کشورمان بهبود پیدا می کند. ما همه تلاش و اقدامات لازم را برای تسریع این روند به کار می بندیم.
در این بازدید برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.