دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

فدراسیون پزشکی ورزشی درگذشت فلاحتی نژاد را تسلیت گفت

محمد علی فلاحتی نژاد

به دنبال درگذشت محمد علی فلاحتی نژاد، قهرمان پیشین وزنه برداری جهان، فدراسیون پزشکی ورزشی طی بیانیه ای فقدان این قهرمان محجوب ورزش کشور را تسلیت گفت.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمدعلی فلاحتی‌نژاد، قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان که از چندی پیش به دلیل نارسایی کبدی و کلیوی در بیمارستان بستری شده بود ، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت ، فدراسیون پزشکی ورزشی در پی این ضایعه در بیانیه ای خاطر نشان کرد: نام قهرمانان و افتخار آفرینان خوشنام ورزش کشور محدود به دوره قهرمانی  یا حیات در دنیای فانی نیست، دلاوران این سرزمین نامشان در تاریخ جاودان است چرا که برای یک مرز و بوم افتخار آفریده اند. محمد علی فلاحتی نژاد نیز از این دست قهرمانان بود که از جمله افتخارات ارزشمند او مدال طلای رقابت های جهانی 2003 ونکوور کانادا بود که به نام او و به کام ایران اسلامی ، به ثبت رسید.

 در ادامه بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی ، آمده است: به دنبال تاکید وزیر محترم ورزش و جوانان و حسب وظیفه ذاتی و انسانی، فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش خود را برای بهبود حال این قهرمان به کار گرفت، اما متاسفانه با وجود تلاش همکاران حوزه سلامت این قهرمان نامی ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد. درگذشت این قهرمان ارزشمند را به خانواده آن مرحوم و مجموعه ورزش کشور تسلیت گفته و آرزوی طول عمر با عزت برای تمامی افتخارآفرینان ورزش کشور داریم.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.