پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

دکتر نوروزی در سمینار سالانه پزشکی ورزشی فارس؛

دغدغه ورزشکاران به حداقل رسیده است

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توانمندی های که امروز در پزشکی ورزشی کشور وجود دارد ورزشکاران دیگر دغدغه ای برای ورزش کردن از لحاظ به خطر افتادن سلامتی خود ندارند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی ظهر امروز پنج شنبه در سمینار سالانه پزشکی ورزشی استان فارس، افزود: می دانیم که ورزش اگر بخواهد در سطح حرفه ای دنبال شود قطعا آسیب هایی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه مجموعه پزشکی ورزشی در سطح کشور از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با تمرکز زدایی که در مراکز استان ها شکل گرفته است حتی در دورافتاده ترین استان ها هم ورزشکاران ما می توانند از خدمات پزشکی ورزشی بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، هیات پزشکی ورزشی استان فارس را  بسیار خوب توصیف کرد واظهار داشت: با قرار گرفتن دکتر صفرپور بر مدیریت هیات پزشکی ورزشی استان فارس و با تلاش شبانه روزی همکارانشان در این مدت کم، آنچه را که مدنظر ما بود الحمدالله اتفاق افتاد و امروز شاهدیم خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزش استان فارس به صورت کارآمد و جامع ارائه می شود.

دکتر نوروزی در ادامه افزود: استان فارس استانی پهناور و قهرمان پرور است و انتظار ما این بود که هیان این استان به صدور کارت خدمات درمانی محدود نباشد و فراتر عمل کند که الحمدالله این اتفاق افتاد و با نویدهایی که امروز سرپرست هیات استان فارس دادند انشاالله درآینده شاهد ارائه خدمات بیشتری به جامعه ورزش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه توجه جدی به شهرستان های مراکز استان ها از اولویت های برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی می باشد، گفت: ما باید حتی از مراکز استان ها هم فراتر رویم و اگر قرار باشد امکانات کشور در تهران و یا مراکز استان ها خلاصه شود ما از بخش عمده ای از جامع ورزش که در داخل کشور وجود دارد غافل شده ایم و من این را بجددنبال می کنم که امکانات پزشکی ورزشی به صورت یکسان در کل کشور ارائه شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین از برگزار کنندگان این سمینار و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.