جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

مدیرکل ورزش و جوانان فارس :

ارتقای سلامت مهمترین رسالت ورزش و جوانان است

سمینار فارس

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مهمترین رسالت این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه آن، برنامه‌ریزی و انجام اقداماتی با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه است.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حیدرعلی کامیاب در سمینار سالانه هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: هیات پزشکی ورزشی استان فارس ورزش و جوانان را در دست‌یابی به این هدف کمک کرده است.

او با موفق ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در ۱۴ ماه حضور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس در این مسئولیت، گفت: هیات پزشکی ورزشی فارس جدای از دیدگاه‌ عوام که صدور کارت بیمه سالانه بود، اقدامات شاخصی را در حوزه‌های مختلف پیشگیری، آموزش و ارتقای دانش و آگاهی‌های جامعه ورزش و سایر گروه‌ها انجام داده است.

کامیاب همچنین با اشاره به اقدامات شاخص اداره کل ورزش و جوانان فارس در یک سال اخیر، گفت: میزبانی ۹۲ رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی، یک رکورد محسوب می‌شود که به حتم هیئت پزشکی ورزشی فارس در این رکورد سهیم است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس باشگاه‌های ورزشی را خط مقدم ورزش و جبهه سلامت دانست و گفت: اقدامات شاخصی را با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر دستگاه‌ها، با هدف پاک کردن ورزش از آسیب‌های احتمالی اجرایی کرده‌ایم.

سمینار سالانه هیات پزشکی ورزشی استان فارس با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در شیراز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.