سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

سرناظر ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی استان اعلام کرد؛

آغاز دور جدید بازرسی از اماکن ورزشی کردستان

بازرسی کردستان 1

ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان دور جدیدی از بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان را آغاز کرد.

به گزارش دفتر استان کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سجاد پیرخدری سرناظر استانی ستاد نظارت اماکن ورزشی اظهار کرد: دور اول بازدید از باشگاهها و اماکن ورزشی توسط ناظران و بازرسین هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان، در روزهای گذشته آغاز شد.

 پیرخدری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزهای صورت گرفته تا پایان شهریورماه سال جاری تمامی باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در سطح استان در دور نخست بازرسی ها مورد بازدید و نظارت قرار خواهند گرفتند.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی کردستان با بیان اینکه در این دوره از بازرسی‌ها به تعدادی از باشگاه داران  تذکرهایی اعم از آمار ورزشکاران سازمان یافته (بیمه ورزشی)، پروانه فعالیت باشگاه، بهداشت و نظافت و مهم تر از همه تجویز و توزیع مواد نیروزای ممنوعه و مجاز داده شده و تعدادی نیز در قالب تشویق از آنها تقدیر خواهد شد.

پیرخدری تشریح کرد: با اتمام دور نخست بازرسی ها، دور بعدی از بازرسی و نظارت را آغاز خواهیم کرد و نظارت سختگیرانه ای بر عملکرد اماکن و مجموعه های ورزشی  خواهیم داشت و به طور قاطع با متخلفین برخورد می کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ناظران ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی استان با دقت شکایات و نظرات مردمی را بررسی و باتوجه به آنها اماکن متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، یادآور شد: ورزشکاران محترم استان می توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت و تخلفات اماکن ورزشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی اینترنتی www.nezarat.ifsm.ir  نظرات مردمی پیرامون تشویق باشگاه ها و باشگاه هایی که از هر جهت سلامت عمومی را مد نظر داشته باشند مورد تشویق یا تذکر  و پیگیری قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.