چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

برنامه های هیات پزشکی خوزستان تشریح شد

دکتر منصور روزدار

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان محور برنامه های این هیات را تشریح کرد.

 به گزارش دفتر خوزستان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر منصور روزدار با بیان اینکه اولین اولویت تسهیل ارائه خدمات در بحث عضویت ورزشکاران است، گفت: سالها دغدغه این هیات در سطح استان و  فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات مکانیزه تسهیل شده بود که به یاری خدا و همت مسئولین فدراسیون این امر در سال جاری  میسر شد و صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی بصورت اینترنتی فعال شد. در این راستا اقدامات فرهنگ سازی در سطح وسیعی در استان صورت گرفته است و نصب دستگاه  pos نیز از جمله دیگر اقدامات رفاهی برای مراجعین است که سبب رضایت عامه شده است.

وی درباره فعالیت های آموزشی هیات گفت: در این باره مانند هر سال محوریت آموزش مبارزه با مواد نیروزا و مکمل های غیر مجاز بوده البته بالغ بر سی  عنوان آموزش  دیگر تا پایان سال در سطح استان توسط واحد آموزش مدیریت خواهد شد.

دکتر روزدار ادامه داد:محور سوم بهبود و توسعه خدمات درمانی به ورزشکاران است که در این امر نیز شاهد افزایش مراکز خصوصی طرف قرارداد درمان  برای ورزشکاران در سطح استان هستیم از جمله قرارداد با مراکز درمانی و فیزیوتراپی ها و ...

وی یادآور شد: جمله بازرسی و سلامت باشگاهها، فعالیت در کمیته تغذیه-روانشناسی –پوشش مسابقات –کمیته روابط عمومی –واحد پیکر سنجی و حرکات اصلاحی دیگر فعالیت هیا این هیات است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.