دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

اهداف و اولویت های پژوهشی پزشکی ورزشی فارس تعیین شد

 کمیته پژوهش فارس

اولین جلسه کمیته پژوهش هیات پزشکی ورزشی استان فارس با هدف تعیین اولویت ها و ترسیم خط مشی های پژوهشی برگزار شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که با حضور اساتید و اعضای هیات علمی رشته تربیت بدنی دانشگاه های شیراز برگزارشد، دکتر حیدر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس ضمن خیر مقدم، فعالیت کمیته پژوهش در هیات پزشکی ورزشی را بسیار مهم برشمرد و گفت: پژوهش باید در راس اولویت های هر مجموعه ای قرار گیرد تا با دستیابی به علم روز و با کمترین آسیب به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند.

وی افزود:پژوهش رکن تکمیل کننده آموزش محسوب می‌شود که طی یک‌سال اخیر به شکل ویژه مورد توجه هیات پزشکی ورزشی فارس قرار گرفته است.

مسئول کمیته پژوهش هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم در ادامه به حضور پررنگ اساتید رشته تربیت بدنی و تعامل با پزشکان جهت ترسیم اهداف و اولویت های تحقیقاتی هیات پزشکی ورزشی اشاره کرد و گفت: با تعامل بیشتر بین اساتید تربیت بدنی و علوم پزشکی در اجرای پژوهش ها می توان به نتایج شایسته ای دست یابیم.  

دکتر سیدعلی حسینی افزود: در این جلسه اساتید مدعو هر یک در خصوص اهمیت پژوهش در رفع مشکلات پزشکی ورزشی، ورزشکاران و چالش های موجود به نقطه نظرات خود پرداختند که مقرر گردید در خصوص انجام پژوهش طرح های تحقیقاتی تنظیم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.