سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

عملکرد روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی قزوین تشریح شد

جلسه روانشناسی

مسئولین کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی شهرستانهای استان قزوین جلسه هماهنگی برگزار کردند.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، میراحسان میرزاده کارشناس ارشد روانشناسی ورزشی و مسئول کمیته روانشناسی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین روز سه شنبه 21 شهریور برای کمیته روانشناسی شهرستانهای تابعه در محل این هیأت جلسه هماهنگی برگزار کرد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته روانشناسی از ابتدای سال جاری تا کنون، مقرر شد با هماهنگی اداره ورزش شهرستانها جلسه ای با حضور نمایندگان هیأتهای ورزشی مخنلف جهت آگاهی و بهره مندی بیشتر ورزشکاران از خدمات کمیته روانشناسی برگزار شود. همچنین بروشورها و پوستر های این کمیته بازبینی و تجدید چاپ شده و 2 پوستر جدید که مطالب آن نیز آماده شده توسط کمیته روانشناسی شهرستان تاکستان چاپ شده و بین علاقه مندان توزیع شود.

در این نشست عملکرد کمیته روانشناسی به این شرح ارائه شد:

  1. ارائه مطلب علمی چگونگی رفتار والدین در کنار زمین مسابقه جهت درج در سایت هیأت
  2. مکاتبه با اداره کل و هیأتهای ورزشی و دانشگاههای رجاء، آزاد اسلامی و علمی کاربردی تربیت بدنی جهت اعلام آمادگی جهت برگزاری مشاوره­های فردی و گروهی و دوره­های آموزشی روانشناسی ورزشی 
  3. انجام چند مورد مشاوره روانشناسی ورزشی که بیشتر آنان از اعضای پایگاه قهرمانی بوده و به صورت رایگان از این خدمات بهره مند گشته اند.
  4. برگزاری کارگاه کنترل هیجانات و استرس در مسابقات ورزشی در سالن ورزشی شهید لشگری برای آمادگی دانش آموزان دختر مقطع ابتدای و متوسطه اول در مسابقات طناب زنی با حضور 10 نفر شرکت کننده
  5. برگزاری جلسه آموزشی آشنایی با خدمات روانشناسی ورزشی برای مربیان تنیس استان در مجموعه تنیس مینودر در تاریخ 
  6. برگزاری کارگاه کنترل خشم در آوج
  7. برگزاری کلاس آموزشی درخصوص اعتیاد و مواد روان گردان در آبیک
  8. برگزاری کارگاه کنترل استرس برای مسئولین هیأتهای ورزشی شهرستان بوئین زهرا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.