چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

دکتر حاکمی خبر داد؛

برگزاری همایش "مبارزه با فقر حرکتی بانوان باردار" در تهران

بانوان

در نشست برنامه ریزی برای مبارزه با فقر حرکتی در بانوان باردار ، مقرر شد نخستین همایش آموزشی در این زمینه با محوریت فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که پیش از ظهر روز چهارشنبه در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، ضمن بحث و بررسی پیرامون اهمیت سلامت بانوان بر لزوم اتخاذ سازوکار مناسب برای مبارزه با فقر حرکتی بانوان تاکید شد.

 دکتر لاله حاکمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی، ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان در این نشست، درباره نتایج جلسه برگزار شده  ، گفت: باعث خوشحالی است که برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی با استقبال دو وزارت خانه ورزش و جوانان و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همراه شده است و این استقبال ما را بیش از پیش جهت رسیدن به اهداف مورد نظر دلگرم کرد.

 وی افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی این برنامه ارتقاء سطح سلامت بانوان و بویژه سلامت بانوان باردار است، در این زمینه برنامه های خوبی مد نظر داریم از جمله اینکه قرار است با برگزاری همایش هایی در جهت آموزش و فرهنگسازی لازم اقدام شود.

 دکتر حاکمی خاطر نشان کرد: در این راستا به احتمال فراوان نخستین همایش در تهران برگزار می شود و به تدریج با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی های لازم در دیگر نقاط کشور نیز برگزار خواهد شد.

در این نشست علاوه بر دکتر حاکمی، پروین کرملو، مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، مرضیه بخشنده، رئیس اتاق سلامت مادران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،   منصوره گرجی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی، دکتر فرهاد مرادی شهپر، رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر الهام دادگستر، خانم علوی و نوشین خورند کارشناس ارشد مامایی و دانشجوی دکترا حضور داشتند.

 برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.