دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

دکتر آیت اللهی اعلام کرد؛

ساماندهی38 هزار ورزشکار گلستانی

دکترآیت اللهی

حدود 38 هزار نفر از ورزشکاران استان گلستان در نیمه اول سال ۹۶ تحت پوشش کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه اطلاع رسانی خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علی اصغر آیت اللهی ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گلستان گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ تعداد ۳۷۹۴۴ نفر از ورزشکاران گلستانی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که از این تعداد ۲۶۸۵۰ نفر را آقایان ورزشکار و ۱۱۰۹۴ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان افزود: در بین رشته های ورزشی به ترتیب: فوتبال با ۸۹۱۹ نفر (رتبه اول)، والیبال با ۴۰۱۱ نفر (رتبه دوم)، ورزشهای دانش آموزی با ۳۶۰۷ نفر (رتبه سوم) و ورزشهای همگانی با ۲۹۴۳ نفر (رتبه چهارم) و در بین شهرستان ها به ترتیب: گرگان با ۱۲۰۱۵ نفر (رتبه اول)، گنبد با ۶۰۷۸ نفر (رتبه دوم)، کردکوی با ۲۲۱۵ نفر (رتبه سوم) و بندرترکمن با ۲۰۹۰ نفر (رتبه چهارم) بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در جهت ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران، از ابتدای سالجاری هر کارت بیمه ورزشی هر زمانی که صادر شود از تاریخ صدور به مدت یکسال اعتبار خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.