دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

۴۵ باشگاه متخلف استان مرکزی اخطار گرفتند

مرکزی

سر ناظر استانی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان مرکزی، با اشاره به شروع مرحله دوم طرح بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی از برخورد قاطع با متخلفین خبر داد.

به گزارش دفتر استان مرکزی پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نسترن ریحانی از آغاز بازرسی های ثانویه از اماکن ورزشی استان مرکزی خبر داد و گفت: با اتمام دور نخست بازرسی باشگاهها، بازرسی های ثانویه به منظور نظارت دقیق تر بر عملکرد اماکن و مجموعه های ورزشی آغاز شده است، در این دور از بازرسی ها نیز به طور قاطع با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

سر ناظر استانی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان مرکزی افزود : در پایان دور نخست بازرسی از اماکن ورزشی استان  ۴۵ باشگاه ورزشی که به دلیل عدم رعایت مواردی از قبیل عضویت درکمیته خدمات درمانی(بیمه ورزشی)، مجوز فعالیت باشگاه، بهداشت عمومی و به کارگیری مربیان فاقد کارت مربیگری مرتکب تخلف شده بودند اخطار کتبی داده شد.

ریحانی خاطرنشان کرد : از آغاز بازرسی از اماکن ورزشی تاکنون جمعا ۳۵۰ باشگاه دولتی و خصوصی با هدف نظارت بر ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به ورزشکاران توسط ناظران هیات پزشکی ورزشی مورد بازرسی قرار گرفته و در سامانه ستاد به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.