چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

دکتر صفرپور مدیر نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد

 استان فارس

دکتر حیدر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان مدیر نمونه این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، طی مراسمی با حضور ریاست، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دکتر حیدر صفرپور مدیر تربیت بدنی دانشگاه به عنوان مدیر نمونه تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین تقدیر از مدیر و کارمند نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به کیفیت خدمات آموزشی در این دانشگاه اشاره کرد، افزود: تعداد زیادی از دستیاران و دانشجویان رشته های مختلف تخصصی که در دانشگاه های بزرگ کشور قبول شده اند، تقاضای حضور و تحصیل در شیراز را دارند و این امر تلاش اساتید و کارکنان دانشگاه را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین کسب عنوان نخست جشنواره ملی عمران سلامت از میان ۶۱ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور و کسب رتبه نخست تحول اداری در بین بیش از ۶۰ سازمان استان فارس در دو سال متوالی را از دیگر افتخارات اخیر این دانشگاه عنوان کرد و تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت تک بُعدی کاری صورت نگرفت و تمام مدیران و کارکنان این دانشگاه با توجه به همه حوزه ها با فعالیت و پشتکار به سمت جلو حرکت کردند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بر اساس یک سری شاخص ها، از بین حدود بیست هزار نیروی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی، مدیر و کارمند نمونه انتخاب و در این مراسم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان این مراسم با حضور معاونان، مدیران ستادی و کارکنان دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و تندیس از سوی دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دکتر حیدر صفرپور به عنوان مدیر نمونه دانشگاه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.