شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

510 نفر از خدمات آموزشی پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی بهره مند شدند

تشریح عملکرد شش ماهه اول هیت پزشکی ورزشی استان آذربایجانشرقی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح عملکرد این هیات در نیمه اول سال ، اعلام کرد طی این مدت بالغ بر 500 نفر از خدمات آموزشی هیات بهره مند شده اند.

دکتر هادی در تشریح فعالیت های آموزشی گفت: در نیمه اول سال تعداد 17 کارگاه آموزشی در زمینه های مختلف پزشکی ورزشی با شرکت 510 نفر برگزار کردیم.

وی درباره عملکرد کمیته روانشناسی و تغذیه افزود:تعداد 35 ورزشکار در کلینیک روانشناسی حضور یافتند و در بخش تغذیه 65 نفر مشاوره لازم را از کمیته تغذیه گرفتند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی در تشریح فعالیت های تخصصی حوزه بانوان افزود:غربالگری دیابت سرطان و سینه به تعداد 86 نفر از بانوان انجام گرفته و 150نفر از ورزشکاران بانوان جهت حضور در مسابقات محتلف ورزشی معاینه شده و کارت سلامت گرفتند.

وی چاپ و پخش تعداد 3500برگ بروشور در موضوعات مختلف ، چهار جلسه حضور در برنامه صدای ورزش و... از جمله فعالیت های کمیته روابط عمومی برشمرد.   

 دکتر هادی با بیان اینکه در این مدت 91 هزار و 323 ورزشکار ساماندهی شدند به فعالیت کلینیک فیریو تراپی پرداخت و گفت: 153 ورزشکار در این مدت از  خدمات توانبخشی هیات بهره مند شدند  ضمن اینکه به طور کلی 670 ورزشکار اسیب دیده مراحل درمان خود را از طریق این هیات پیگیری کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.