شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

پیام تبریک سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فارس

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام دکتر حیدر صفرپور آمده است:

بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ رشادت‌های دلاورمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش فراوان جان خود را در ایجاد امنیت و آسایش مردم، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی نثار می کنند.

ای سبزپوشان سپیددل، ای حماسه سازان پیروز، ای سنگرداران همیشه بیدار، ای نشان های سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهایمان نشان از سبزی نام و یاد شماست.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان فارس و همکاران محترمشان و تمامی سبزپوشان نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات شبانه روزیشان تقدیر و تشکر می نمایم.

آرزومندم در ظلّ عنایات امام زمان (عج) و زیر سایه مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، همواره در برقراری نظم و امنیت موفق و سربلند باشید.


 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.