شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

دکتر ایت الهی اعلام کرد؛

بهره مندی 300 نفر از خدمات آموزشی پزشکی ورزشی گلستان

دکترآیت اللهی

رئیس هیات پزشکی ورزشی گلستان عملکرد شش ماهه اول هیات پزشکی ورزشی استان را تشریح کرد.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه اطلاع خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر علی اصغر آیت اللهی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک هزار جلسه خدمات فیزیوتراپی رایگان به ورزشکاران آسیب دیده گلستان از طریق کلینیک فیزیوتراپی سروش هیات پزشکی ورزشی استان ارائه شد.

وی افزود: تعداد ۲۲۰ ورزشکار دچار آسیب دیدگی شدند که از این تعداد ۱۴۰ نفر را آقایان و ۸۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند که بیشترین مصدومیت ها مربوط به زانوی پا، مچ پا و کمر می باشد و در بین رشته های ورزشی نیز فوتبال، تکواندو و والیبال بیشترین میزان ورزشکار آسیب دیده را دارا می باشند و تعداد ۱۱ نفر از ورزشکاران نیز جهت اعمال جراحی تخصصی به تهران اعزام شدند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در خصوص عملکرد کمیته آموزش و پژوهش هیات گفت: تعداد ۳۰۰ نفر در ۸ دوره آموزشی هیات شرکت کردند که تعداد ۶ دوره آموزشی ویژه ورزشکاران،یک دوره آموزشی ویژه کارمندان و یک دوره آموزشی ویژه جامعه پزشکی استان برگزار شد.

دکتر آیت اللهی در خصوص عملکرد کمیته مسابقات اظهار داشت: با حضور کادر درمانی هیات ۳ رویداد ورزشی استان پوشش پزشکی داده شده است.

وی در خصوص عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان گفت: تعداد ۳۰ باشگاه ورزشی در سطح استان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که تذکرات لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی به آنها داده شد.

دکتر آیت اللهی در خصوص عملکرد کمیته خدمات درمانی بیان داشت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ تعداد37 هزار و 944 نفر از ورزشکاران گلستانی تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند که از این تعداد ۲۶۸۵۰ نفر را آقایان ورزشکار و ۱۱۰۹۴ نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.